Анкетата е спореведена на 50 ученици од кои 25 беа ученици кои учат на македонски наставен јазик, а 25 беа ученици кои учат на албански наставен јазик.
Во однос со првото прашање 11 ученици се изјаснија дека активните методи и техники не се употребувани, 32 од нив се изјаснија дека тие се употребуваат, а 7 ученици се изјаснија дека се употребуваат 2 - 3 часа во неделата.
На второто прашање одговориле дека методите се користат на стручните предмети ( бизнис, менаџмент, анатомија, физиологија ), на практичните предмети ( економија, деловно, сметководство, нацртна геометрија, мерење технички операции, армиран бетон ).
Во однос на третото прашање учениците сметаат дека поголемиот број професори, околу 60 % ги користат овие методи и техники.
Анкетата ни покажа дека активните техники и методи им помагаат на учениците во учењето. Тие мислат дека со нив подобро се помни, интересни им се, имаат поголема можност за соработка со другите, напредни методи се итн
Кога тие би биле професори без исклучок би ги користеле активните методи и техники па дури и би измислиле уште повеќе вакви техники.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment